неділя, 8 вересня 2024 р.

09.09.2024

Добрий день розумні малята та турботливі батьки!!!

На цьому тижні піде мова про сім'ю та родинні стосунки.

Сьогодні для вас у блозі:
- ранкова зарядка "Зайчикова зарядка"
- заняття ознайомлення з соціум "Я і моє ім'я"
- заняття з аплікації "Моя сім'я"
- музичне заняття  "Моя родина"
- пальчикова гра "Моя сім'я"

Крок за кроком, по порядку, розпочнемо ми зарядку

Сьогодні на занятті Оленка та Сергійо познайомлять малят із своєю сімєю, малята, а ми з нетерпінням чекаємо розповідей про вашу сімю.


А зараз пропонуємо діткам підготувати рученята до заняття з аплікації, виконавши пальчикову гру "Моя сім'я"


Пальчики готові, тож починаємо робити аплікацію "Моя сім'я"
Для роботи підготуйте:
- аркуш паперу, 
- клей, серветку,
- заготовку родинного дерева,
малюнки, а краще фото членів родини,
- гарний настрій, та вправні рученята.


Чкаємо на фото дитячих робіт

Давайте разом познайомимося з музичним керівником


Пориньте з дитиною у чарівний світ музики на занятті
"Моя родина"
 



 Гарного настрою та теплих посмішок!


Немає коментарів:

Дописати коментар

24.10.2024

  Шлемо ранкові вітання дорослим  і маленьким! Сьогодні в нашому блозі: -ранкова гімнастика -заняття з малювання"Ластівки" -знайом...